אייכלר: "אתם מצביעים בשבילי? אתם מצביעים בשבילכם"

אסתי פלד No Comments on אייכלר: "אתם מצביעים בשבילי? אתם מצביעים בשבילכם"

חה"כ ישראל אייכלר בריאיון ל'קול חי': "אנשים כועסים שלא היו אוטובוסים? לא היו כי היינו חלשים. אם אנחנו נהיה חזקים ולש"ס יהיו פחות 10 מנדטים וליהדות התורה לפחות 8 יהיה לנו כוח למנוע את כל הגזירות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וקרא לכל חרדי להצביע למפלגות החרדיות. "אחרי שנה כזו לכאורה לא היינו צריכים לשכנע אף אחד. רוב הציבור נשמע לדעת גדולי התורה. אבל שאלה שלא רוצים להצביע ידעו שכל מה שהם סבלו השנה זה רק בגלל שהם חרדים, והזהות החרדית השבטית היא מה שמחייב אותם להזדהות עם השבט שלהם. בשביל עצמם ובשביל קרוביהם. כדי שאנחנו נילחם על הצרכים של הציבור החרדי אתה חייב להצביע, לא בשביל אייכלר. אתה לא עושה לי שום טובה".

עוד הוסיף: "80 מיליון איש בארה"ב הצביעו לטראמפ, האם זה בגלל רב שאמר להצביע לו? לא. כי הם הבינו שזה מה שטוב לאמריקה. וליהדות החרדית מה שטוב אלה המפלגות החרדיות".

ביחס למהלכים שלא הצליחו לקדם בעבר, אמר אייכלר: "אנשים כועסים שלא היו אוטובוסים? לא היו כי היינו חלשים. אם אנחנו נהיה חזקים ולש"ס יהיו פחות 10 מנדטים וליהדות התורה לפחות 8 יהיה לנו כוח למנוע את כל הגזירות".



0 תגובות